Obecnie coraz więcej osób zaczyna przygodę z dietą wegetariańską. Dobrze skomponowana dieta wegetariańska jest w pełni bezpieczna dla dorosłych oraz dzieci. Zapewnia ona większą podaż błonnika pokarmowego, magnezu, potasu, witaminy C, karotenoidów oraz niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych.
Dieta wegetariańska oparta jednocześnie o produkty o niskim i średnim IG przyspiesza pasaż jelitowy, co daje długotrwałe uczucie sytości, poprawia gospodarkę insulinową i zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę typu II.
Eliminacja mięsa z diety zmniejsza zapadalność na chorobę niedokrwienną serca i niektóre nowotwory. Dieta roślinna wiąże się z mniejszym spożyciem nasyconych kwasów tłuszczowych. Wszyscy wegetarianie powinni zwracać uwagę na odpowiedni dobór produktów spożywczych, tak aby mięso nie zostało zastąpione tłuszczem niskiej jakości i węglowodanami prostymi, czyli najczęściej produktami o wysokim stopniu przetworzenia.
Zachęcamy do spróbowania Diety pescowegetariańskiej w wydaniu naszego cateringu dietetycznego.

Poniżej nasze ostatnie Wege-smakołyki :)

Orientalne tacos z warzywami i tofu

Sałatka z serem mimolette, grapefruitem, orzechami i dressingiem pomarańczowym

Wegańskie Raffaello