Dieta pudełkowa Warszawa - Dieta standardowa

Dieta Standardowa jest najlepszym wyborem dla osób chcących zdrowo się odżywiać i nie cierpią na żadne alergie pokarmowe. Jeśli jesteś kulinarnym obieżyświatem, to pokochasz naszą zróżnicowaną kuchnię. W naszym cateringu zasmakujesz m.in. włoskiego spaghetti bolognese, indyjskiej potrawki z curry, hiszpańskiej paelli, jak i całego szeregu innych pysznych posiłków, przekąsek i deserów.

W zależności od wybranej kaloryczności dieta pozwoli osiągnąć Ci cele dietetyczne oraz utrwalić zmianę nawyków żywieniowych.

Catering dietetyczny Get Fit dostarcza pyszne i zdrowe diety pudełkowe na terenie Warszawa, Pruszków i okolic. Więcej o tej diecie przeczytacie TUTAJ a po kliknięciu przycisku WIĘCEJ obejrzycie posiłki, które serwujemy w tej diecie.

Wskazówki dla biegaczy

W dzisiejszych czasach jednym z najbardziej popularnych sportów jest bieganie. Oprócz reżimu treningowego istotne znaczenie ma prawidłowo zbilansowana dieta, która sprzyja poprawie wyników sportowych, zapewnia odpowiednią regenerację organizmu po wysiłku i wpływa na ogólny stan zdrowia. Osoba trenująca bieganie powinna ograniczyć w diecie słodycze, wyeliminować niezdrowe tłuszcze trans i produkty przetworzone o niskiej gęstości odżywczej. Należy dbać o odpowiednie odżywienie organizmu nie tylko w dni treningowe, ale również na co dzień.  

Węglowodany należy dostarczyć w ilości 4-10g/kg masy ciała/dzień, przy czym dolna granica dotyczy osób trenujących 2-3x w tygodniu. Białko niezbędne do regeneracji mięśni po wysiłku w ilości 1,2-2g/kg masy ciała. Uzupełnieniem diety powinny być dobrej jakości tłuszcze, szczególnie cenne są nieprzetworzone źródła tłuszczu, takie jak: awokado, nasiona słonecznika, pestki dyni, siemię lniane, orzechy, oliwki.

  • Płyny. Dostarczenie odpowiedniej ilości płynów przez cały dzień jest bardzo ważne. Już nawet niewielkie odwodnienie rzutuje na wydolność wysiłkową i wpływa na samopoczucie w trakcie biegu. Przy aktywności trwającej poniżej godziny, bądź gdy celem biegania jest redukcja masy ciała organizm nawadniamy niegazowaną wodą mineralną o średnim lub wysokim stopniu zmineralizowania. Płyny uzupełniamy co 15-20 minut, wypijając około 150-250ml. Natomiast przy dłuższej i intensywnej aktywności bardziej polecanym płynem nawadniającym będzie napój izotoniczny, który dodatkowo dostarczy węglowodany i elektrolity. Będzie on także polecany osobom, które planują kolejną sesję treningową w ciągu najbliższych 24-48godzin.
  • Posiłek przed treningiem powinien dostarczyć organizmowi węglowodanów złożonych, ewentualnie z niewielkim dodatkiem węglowodanów prostych oraz pełnowartościowe białko. Spożycie posiłku złożonego głównie z węglowodanów prostych przy dłuższym treningu mogłoby doprowadzić do hipoglikemii, spadku wydolności i w konsekwencji skrócenia jednostki treningowej. Taki posiłek można spożyć 1-3h przed podejmowaną aktywnością fizyczną. Porę posiłku ustala się indywidualnie, stąd tak duża rozpiętość czasowa. Wynika ona m.in. z faktu, że niektóre osoby są w stanie szybciej podejść do treningu bez odczuwania dyskomfortu ze strony przewodu pokarmowego.  Przykładowe posiłki: jogurt naturalny z płatkami owsianymi, orzechami i owocami; kanapka z pieczywa pełnoziarnistego z pastą jajeczną i warzywami; pełnoziarnista kanapka z serkiem naturalnym i banan.
  • Rolą posiłku potreningowego jest uzupełnienie zapasów glikogenu oraz dostarczenie składników odżywczych, które wspomogą powysiłkową regenerację organizmu. W takim posiłku mogą znaleźć się węglowodany o niskim i/lub średnim indeksie glikemicznym, z których energia uwalniana jest stopniowo oraz białko. Wyjątek stanowi sytuacja, w której kolejny trening jest zaplanowany za kilka godzin. Wówczas węglowodany należy uzupełnić szybko, a więc można sięgnąć po produkty o indeksie glikemicznym powyżej 70. Przykłady posiłku po treningu: grillowana pierś z indyka z ryżem brązowym i surówką; omlet z dodatkiem płatków owsianych i warzyw.

Gdy biegamy wieczorową porą, wówczas także należy zaplanować odpowiednią lekkostrawną przekąskę, która z jednej strony pozwoli uzupełnić zapasy glikogenu i przyspieszyć regenerację mięśni po wysiłku, a z drugiej strony nie przyczyni się do przyrostu tkanki tłuszczowej i zaburzenia snu. Bardziej intensywny wysiłek fizyczny wiąże się z powstawaniem większej ilości wolnych rodników  w organizmie. W związku z czym sportowcy, ale także osoby rekreacyjnie uprawiające sport powinny dbać o odpowiednio wysoką podaż antyoksydantów z warzyw i owoców.

Catering Dietetyczny Warszawa Get Fit dostarcza diety spełniające powyższe założenia, przy czym najbardziej zalecana jest dieta sportowa, dostarczająca wyższą podaż białka oraz wymaganą ilość węglowodanów złożonych. Klikając Więcej mogą Państwo obejrzeć posiłki, które serwujemy w tej diecie.

Dieta pudełkowa Get Fit, którą dostarczamy w Warszawa, Pruszków i okolicach zamówisz TUTAJ.

Kuchnia Włoska – Catering Dietetyczny Warszawa

Kuchnia Włoska – Catering Dietetyczny Warszawa

Kuchnia włoska jest jedną z najpopularniejszych kuchni świata, dzięki swej ogromnej różnorodności oraz bazowaniu na najlepszych gatunkach ziół, warzyw i serów. Na terenie dzisiejszych Włoch od najdawniejszych czasów mieszały się różne wpływy kulturowe, co nie pozostało bez wpływu na kuchnię włoską.

Podstawą kuchni włoskiej są duże ilości warzyw, w szczególności pomidory, czosnek, cebula i oliwki. Szeroko wykorzystywane są ryby i owoce morza, a obowiązkowym składnikiem większości dań są świeże zioła. W kuchni włoskiej znajdziemy m.in. oregano, tymianek, rozmaryn, bazylię i estragon. Potrawy przygotowuje się na oliwie i często doprawia serami - parmezanem i mozzarellą.

W naszym catering dietetyczny Get Fit Warszawa bardzo często wykorzystujemy przepisy z kuchni włoskiej z uwagi na ich wykwintny smak oraz doskonałe właściwości odżywcze. W dalszej części wpisu zachęcamy do obejrzenia naszych dań z kuchni włoskiej.

Dieta bez nabiału Dieta Pudełkowa Warszawa

Zgodnie z Piramidą Zdrowego Żywienia osobom dorosłym zaleca się spożywanie codziennie co najmniej 2 szklanek mleka zamiennie z jogurtem naturalnym, kefirem, maślanką i serem.

Część osób decyduje się na eliminację nabiału ze swojej diety ze względów etycznych, bądź zdrowotnych. W pewnych sytuacjach dieta bez nabiału jest szczególnie istotna. Dotyczy to zwłaszcza osób
z alergią na białko mleka krowiego i nietolerancją laktozy, a w uzasadnionych przypadkach zalecana jest w chorobach autoimmunizacyjnych, np. chorobie Hashimoto.

Eliminacja nabiału z diety stwarza konieczność uzupełnienia przede wszystkim podaży wapnia. Dlatego do diety powinny zostać wprowadzone napoje roślinne wzbogacone wapniem, najlepiej z niską zawartością cukru. Z innych produktów polecić można: wody mineralne w wysoką zawartością wapnia, sardynki z puszki, niektóre suszone owoce (figi i morele), amarantus. Zielone warzywa, migdały, ziarna sezamu, chia i maku dodane do posiłku również pozwolą zwiększyć ogólną pulę wapnia wraz z dietą.

Catering Dietetyczny Warszawa Get Fit ma w swojej ofercię dietę bez nabiału, w której eliminujemy nabiał w każdej postacji. Klikając Więcej  mogą Państwo obejrzeć posiłki, której serwujemy w tej dieta pudełkowa.

Dieta Samuraja - Catering Get Fit

Duże zainteresowanie w cateringu dietycznym Get Fit przykuwa Dieta Samuraja. Jadłospis przypomina nieco dietę paleo, przy czym wzbogacony jest o bezglutenowe węglowodany. To właśnie dzięki wprowadzeniu do diety zdrowych węglowodanów cieszy się ona rosnącą popularnością.

Podstawę diety stanowią wszystkie rodzaje mięsa, ryb, owoców morza, warzyw, jaj, nasion, pestek i owoców. Menu urozmawicone jest m.in. o ryż, pseudo-zboża, znane także jako zboża naszych przodków (amarantus, komosa ryżowa, niepalona kasza gryczana), a także kaszę jaglaną. Dieta polecana osobom aktywnym fizycznie oraz sportowcom.

Z menu wykluczamy gluten, nabiał, a także rośliny strączkowe. Dieta pudełkowa Get Fit, którą dostarczamy w Warszawa, Pruszków i okolicach zamówisz TUTAJ.

Klikając więcej mogą Państwo obejrzeć dania, które serwujemy w Diecie Samuraja.

Dieta pudełkowa dla kobiet w ciąży

Odpowiednia dieta w trakcie ciąży ma bardzo duże znaczenie w rozwoju płodu, wpływa na zdrowie dziecka w przyszłości i jego późniejsze nawyki żywieniowe.

Ważne jest, żeby przyszła mama utrzymywała prawidłową masę ciała. Zbyt wysoki lub niska masy ciała (BMI poniżej 18 lub powyżej 25) wiążą się z komplikacjami w czasie porodu i większą predyspozycją zaburzeń metabolicznych u dziecka w wieku dorosłym.

Dieta w okresie ciąży powinna być przede wszystkim urozmaicona. Posiłki należy spożywać regularnie, dzięki temu nie dochodzi do gwałtownych skoków glukozy we krwi. Regularność posiłku chroni przed nagłymi atakami głodu, a także zapewnia matce i dziecku odpowiednie zaopatrzenie w składniki odżywcze.

Produkty bogate w węglowodany złożone powinny stanowić ponad połowę zapotrzebowania energetycznego. Warto wybierać pełnoziarniste pieczywo, grube kasze, ciemne makarony, ryż brązowy, dziki, otręby, płatki zbożowe. Cukry proste, które występują m.in. w słodyczach, dżemach, słodkich jogurtach, napojach najlepiej ograniczyć do minimum. Warto unikać produktów przetworzonych takich jak chipsy, paluszki, krakersy, żywność typu fast food, ciasteczka, produkty typu instant (zupy i sosy w proszku). Zawierają one w składzie kwasy tłuszczowe trans. Poza szkodliwym wpływem tych kwasów na profil lipidowy matki, działają również niekorzystnie na rozwój płodu.

Z racji tego, że zakażenia pokarmowe są w okresie ciąży szczególnie niebezpieczne dla dziecka, zaleca się wyeliminować surowe i niedogotowane mięso, ryby i jajka, niepasteryzowane mleko i jego przetwory, sery pleśniowe. Warzywa i owoce muszą być dokładnie umyte przed spożyciem.

Catering dietetyczny Get Fit dostarcza pyszne i zdrowe posiłki dla kobiet w ciąży na terenie Warszawa, Pruszków i okolic. Więcej o tej diecie przeczytacie TUTAJ a po kliknięciu przycisku WIĘCEJ obejrzycie posiłki, które serwujemy w tej diecie.

Wskazówki dot. nawodnienia ogranizmu

Bardzo ważną rolę w zdrowym odżywianiu odgrywa nawodnienie organizmu. Pamiętajmy o dostarczeniu odpowiedniej ilości płynów w ciągu dnia (30 ml/kg masy ciała, przeciętnie 1,5-2,5 l).

Kawa i herbata poza licznymi właściwościami zdrowotnymi korzystnie wpływa na poziom tkanki tłuszczowej, wspomagając odchudzanie oraz zmniejszając ryzyko rozwoju cukrzycy. Warto ją wprowadzić do codziennej diety w umiarkowanej ilości (najkorzystniej do 2 filiżanek kawy i 4 herbaty). Więcej wskazówek dot stosowania diety pudełkowej znajdziecie TUTAJ.

Partnerem Get Fit Catering została firma ARKOM dystrybuująca wysokogatunkowe kawy i herbaty. W ramach nawiązania współpracy otrzymają Państwo 20% rabat na kawy i herbaty Arkom. Wykorzystać go można wpisując kod rabatowy GETFIT w Koszyku z zakupami na stronie www.kawaiherbata.com

Catering dietetyczny Warszawa, Pruszków,  - jeśli mieszkasz w tej okolicy, to dieta pudełkowa Get Fit Catering jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

Insulinooporność - zalecenia dietetyczne

Insulinooporność jest istotnym problemem zdrowotnym współczesnego świata. Jest to stan zmniejszonej wrażliwości tkanek na działanie insuliny, hormonu którego zadanie polega na obniżeniu i utrzymaniu stężenia glukozy na właściwym poziomie. Długotrwałe wysokie stężenie glukozy we krwi wywiera niekorzystny wpływ na naczynia krwionośne, układ nerwowy, przyspiesza starzenie się organizmu.

Insulinooporność jest istotnym wskaźnikiem zagrożenia cukrzycą. Pozwala jednak u osób z grupy ryzyka podjąć działania profilaktyczne. Często ma charakter odwracalny i większość objawów ustępuje po wprowadzeniu właściwie dobranej diety, tj. ograniczeniu podaży cukrów prostych, tłuszczu, alkoholu oraz zwiększenie spożycia błonnika pokarmowego z takich źródeł jak produkty pełnoziarniste, warzywa i owoce. Wrażliwość tkanek na działanie insuliny zwiększa również aktywność fizyczna oraz unikaniu stresu.

Nasz Catering Dietetyczny Get Fit Catering oferuje dietę bez produktów o wysokim indeksie glikemicznym, która jej stosowanie jest zalecane w przypadku insulinooporności. Pełny opis diety znajduje się TUTAJ.

Dieta pudełkowa Get Fit, którą dostarczamy w Warszawa, Pruszków i okolicach zamówisz TUTAJ.

Zachęcamy do obejrzenia zdjęć naszych posiłków, które mimo wytrawnego charakteru są niezwykle smaczne.

DIeta oczyszczająca

Dieta oczyszczająca sprzyja pozbyciu się toksyn i szkodliwych substancji, nagromadzonych w wyniku nieprawidłowej diety (diety obfitującej w tłuszcze, nadmiaru cukrów, a także barwników, konserwantów). Dieta pudełkowa Get Fit Catering w wersji oczyszczającej bazuje na warzywach, owowcach, zupach, koktajlach na sokach i mlekach roślinnych i niewielkim dodatku zbóż bezglutenowych. Nasz catering dietetyczny w Warszawie jest idealną opcją dla osób chcących oczyścić swój organizm z toksyn.

Pełny opis diety oczyszczającej znajdziecie TUTAJ

 

Dieta sportowa

W diecie sportowej najważniejsze jest odpowiednie zbilansowanie jadłospisu, które dostarczy niezbędną podaż wszystkich składników odżywczych, w tym pełnowartościowego białka, węglowodanów złożonych oraz tłuszczy. Warszawa, Pruszków, aglomeracja warszawska - jeśli mieszkasz w tej okolicy, to dieta pudełkowa Get Fit Catering jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Pełny opis naszej diety sportowej znajdziesz TUTAJ  Zachęcamy do obejrzenia zdjęć naszych posiłków.


Get Fit Catering
Sp. z o.o.

Ul. Ołówkowa 1A/10,
05-800 Pruszków

Nasze zestawy dowozimy na terenie Warszawy i okolic.


Pn. - Pt.

9:00 - 17:00